czwartek, 30 sierpnia 2012

Początek

Zatem stacja początkowa :)
Jestem od wielu lat miłośnikiem Władcy Pierścieni. Moja przygoda z figurkami do malowania rozpoczęła się jak tylko DeAgostini zaczęło wydawać figurki do gry bitewnej na naszym rynku. Najpierw prenumerata, w trakcie dokupowanie figurek z firmy Games Workshop. Nigdy nie przekonałem się do samego grania i toczenia armiami bitew, wciągnęło mnie kolekcjonowanie i malowanie. Z czasem zacząłem kupować również figurki do Warhammera i do Warhammera 40.000 ale tylko te, które w jakiś wyjątkowy sposób przypadły mi do gusty i zrobiły na mnie wrażenie. Władca to oczywiście mój główny system, który kolekcjonuję.
W kolejnych odsłonach zaprezentuję moje prace jak i również zamieszczę trochę opisów dotyczących malowania :)
Pozdrawiam i serdecznie zapraszam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz